START - elektroničko pokretanje poslovanja
info@actarius.hr
Koje su prednosti korištenja STARTA?
Usluga Vam omogućava pokretanje poslovanja iz vlastitog doma, 24 sata dnevno, kroz jedan elektronički postupak i u roku od svega nekoliko radnih dana. START omogućava prikupljanje podataka po načelu „samo jednom“ i njihovu razmjenu između institucija te donosi smanjenje troškova pokretanja poslovanja i stalnu informiranost o statusu Vašeg zahtjeva.
Pročitajte više / https://start.gov.hr/st/prednosti-koristenja.html
Što putem STARTA mogu obaviti?
Uz obvezan upis društva u sudski registar i Registar poslovnih subjekata (Državni zavod za statistiku) ili upis obrta u Obrtni registar i registar poreznih obveznika (Porezna uprava) te elektroničko plaćanje temeljnog kapitala i pristojbi, korisnik će moći odabrati i opcionalne usluge:
Koje preduvjete moram ispuniti kako bih koristio START?
Elektronička osobna iskaznica (eOI)
- Postupak aktivacije eOI može se provesti na stranici eid.hr/https://eid.hr/ gdje je dostupan i softverski paket za potpisno rješenje. - Kontrolu statusa certifikata na eOI možete izvršiti ovdje / https://www.eid.hr/hr/provjera-statusa-certifikata FinaCertRDC certifikat na QSCD kripto uređaju - Postupak preuzimanja Fininih certifikata i programska podrška dostupni su ovdje / https://www.fina.hr/programska-podrska-i-preuzimanje-certifikata
Izvor: Start (gov.hr)