User Tools

Site Tools


putni_nalozi_i_izvjestaj_s_puta

Putni nalozi i izvještaj s puta

www.actarius.hr

info@actarius.hr

Dobro ispunjen putni nalog ne dolazi sam po sebi. Da bi se nalog mogao ispravno obračunati moramo imati podatke potrebne za obračun naloga. A najbolje je te podatke servirati u – izvještaju sa putovanja. Što je izvještaj sa puta? Izvještaj ili izvješće sa puta je set informacija kojim se daje sve potrebno za ispravan i potpun obračun putnog naloga. Podnosi ga djelatnik koji je i putovao ukoliko sam djelatnik ne radi i sami putni nalog. Podaci se skoro pa preklapaju sa samim putnim nalogom no ipak su nešto malo manjeg opsega.

Izvještaj sadržava sve podatke koje djelatnik mora servirati kako bi se nalog ispravno obračunao te ga je dužan podnijeti po završetku puta.

U kojem roku podnijeti izvještaj sa puta?

Po učestaloj praksi, rok za podnošenje izvještaja sa puta je u roku od 7 dana. To znači da u tom roku djelatnik treba osobi koja radi obračun i izradu putnog naloga dati sve što je potrebno da bi se taj putni nalog obračunao. Najčešće se ti podaci šalju putem e-maila ili se pišu na poseban papir pa se predaju skupa sa svim drugim papirima (računima, avio-kartama i slično) prema administratoru.

Što treba sadržavati izvještaj sa puta? Izvještaj sa puta treba sadržavati:

  1. Ime i prezime djelatnika koji putuje
  2. Svrhu putovanja
  3. Datume i vremena početka i kraja puta
  4. Odredište ili više njih
  5. Korištena prijevozna sredstva
  6. Vremena prelazaka granica (kod inozemnog naloga)
  7. Izvješće sa puta
  1. Troškove (uz originale računa).

Putni nalog u 2020.-oj godini I dalje je to dokument kojim poslodavac (tvrtka/obrt/udruga…) upućuje djelatnika (putnika) na putovanje do 30 dana neprekidno radi obavljanja poslova koji su u skladu sa radnim mjestom djelatnika i u skladu sa djelatnosti poslodavca. Prije putovanja bi nalog trebao biti kreiran i djelatnik bi ga trebao nositi sa sobom na putovanje.

Putni nalog mora sadržavati:

  1. Datum izdavanja
  2. Vrijeme trajanja putovanja
  3. Vrijeme kretanja na put
  4. Vrijeme povratka sa puta
  5. Ime i prezime osobe koja putuje (jedan putni nalog – jedan djelatnik)
  6. Mjesto/mjesta gdje osoba putuje
  7. Svrha putovanja (u nekoliko riječi)
  8. Informacije o korištenom prijevoznom sredstvu/sredstvima (ako je auto u pitanju, upišite marku i registarske pločice (preporučamo i tip vozila)
  9. Stanje km sata (ako je auto u pitanju)
  10. Potpis ovlaštene osobe
  11. Obračun troškova
  12. Likvidacija obračuna
  1. Izvješće sa puta (unutar 7 dana od završetka puta).

Obračun putnog naloga u 2020.-oj Po završetku putovanja, u roku od 7 dana djelatnik mora servirati izvještaj sa puta i sve potrebno za obračun naloga. Po tome možemo dobiti obračunati putni nalog.

Obzirom da i dalje poslujemo u RH, putni nalog mora biti potpisan što znači da mora biti isprintan – znači nema putnog naloga u elektronskom obliku. Takvo što ne postoji…

Troškovi uz putne naloge u 2020.-oj Naravno da uz putne naloge možete tražiti i nadoknadu troškova. To je čak i poželjno, jer time smještate radnika na mjesto i u vremenu ostvarivanja putnog naloga – što znači da se nalog i održao (znači, nije izmišljen).

Svi troškovi koji se ostvaruju uz putovanje moraju biti potkrijepljeni vjerodostojnom ispravom. U prijevodu za sve troškove trebate imati račune (u originalu jer su preslike dozvoljene samo u iznimnim i opravdanim slučajevima), npr.:

  1. Račun za cestarinu
  2. Račun za parking
  3. Putna karta…

Izvor: https://www.relago.hr/RelaGO/BlogPost?id=142&nameForDisplay=2020-putni-nalozi-kada-sto-i-kako-napraviti

putni_nalozi_i_izvjestaj_s_puta.txt · Last modified: 2021/11/26 01:09 (external edit)