User Tools

Site Tools


prijava_promjena_-_udruga

Prijava promjena - Udruga

www.actarius.hr

info@actarius.hr

Prijava promjena

Za prijavu promjena potrebno je podnijeti zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske

Osoba ovlaštena za zastupanje udruge dužna je nadležnom upravnom tijelu podnijeti zahtjev za upis promjena u Registar udruga koje se odnose na:

  • statut
  • naziv
  • ciljeve i djelatnosti
  • sjedište i adresu sjedišta
  • izbor osoba ovlaštenih za zastupanje, neovisno o tome radi li se o osobama iz prethodnog mandata
  • izbor i opoziv likvidatora
  • prestanak postojanja udruge.

Za prijavu promjena potrebni su:

  • zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske
  • odluka o promjeni
  • zapisnik o radu tijela udruge koje je po statutu nadležno za donošenje odluke zbog koje se traži upis promjene u Registar udruga
  • novi statut ili njegove izmjene i dopune (ako je predmet upisa bila promjena statuta)
  • preslika osobne iskaznice ili putovnice osoba ovlaštenih za zastupanje, odnosno likvidatora (ako je predmet upisa bila promjena osoba ovlaštenih za zastupanje)
  • upravna pristojba u iznosu od 35 kuna državnih biljega po Tar. br. 2. Uredbe o tarifi upravnih pristojbi (NN 08/17).

Zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske nalazi se na stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave

Obrazac zahtjeva za upis promjena u Registar udrugahttps://mpu.gov.hr/UserDocsImages/MURH-%20arhiva/Istaknute%20teme/Obrazac%20broj%203.doc

Zahtjev za upis u Registar udruga odnosno zahtjev za upis promjena u Registar udruga podnosi se u dva istovjetna primjerka.

Zahtjev je moguće popuniti i preko elektroničkog obrasca na stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave

Upis promjena u Registar udruga

O upisu promjena u Registar udruga nadležno upravno tijelo donosi rješenje. Uz rješenje, udruzi će se dostaviti i primjerak ovjerenoga novog statuta ili izmjena i dopuna statuta ako je predmet upisa bila promjena statuta.

Udruga ne smije u pravnom prometu postupati po promjenama niti koristiti podatke o promjenama prije nego što su upisani u Registar udruga i o tome doneseno rješenje nadležnog upravnog tijela.

Prijava promjena u Registru neprofitnih organizacija

Osoba ovlaštena za zastupanje udruge dužna je, nakon dobivenog rješenja o upisu promjena u Registru udruga, u roku od sedam radnih dana o promjenama obavijestiti Ministarstvo financija putem obrasca Promjene u Registru neprofitnih organizacija kako bi se promjena podataka provela i u Registru neprofitnih organizacija. Obrazac RNO-P u elektroničkom obliku možete pronaći na stranicama Ministarstva financija. Ministarstvu financija potrebno je prijaviti sljedeće promjene:

OPĆI PODACI

  • Naziv neprofitne organizacije
  • Skraćeni naziv neprofitne organizacije
  • Broj organizacijskih dijelova
  • Adresa sjedišta
  • Poštanski broj
  • Mjesto/država
  • Šifra djelatnosti
  • Račun
  • Statistička oznaka grada/općine
  • Osoba za kontakt
  • Statistička oznaka županije
  • Telefon
  • Faks
  • e-mail
  • Web stranica

PODACI O OSOBAMA OVLAŠTENIM ZA ZASTUPANJE

  • Ime i prezime
  • OIB

PODACI ZA BAZU FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA

* Obveza vođenja dvojnog knjigovodstva

* Obveza vođenja jednostavnog knjigovodstva

Registar neprofitnih organizacija.

Ispunjen i ovjeren obrazac dostavljate poštom na adresu:

Ministarstvo financija Služba za državno računovodstvo i računovodstvo neprofitnih organizacija Katančićeva 5 10 000 Zagreb.

Izvor: Središnji državni portal - Prijava promjena (gov.hr)

prijava_promjena_-_udruga.txt · Last modified: 2021/11/26 01:09 (external edit)