Obveze poslodavca kada radnik prekine radni odnos
info@actarius.hr
Poslodavac u potvrdi ne smije naznačiti ništa što bi radniku otežalo sklapanje novog ugovora o radu, bez obzira na način prestanka radnog odnosa.
Pitanje:
Molim Vas kratko pojašnjenje koje su obaveze poslodavca u slučaju kada radnik jednostrano vlastitom voljom prekine radni odnos?
Odgovor:
Kada radnik redovito ili izvanredno otkaže ugovor o radu, poslodavac je dužan, sukladno članku 82. Zakona o radu, radniku koji nije iskoristio godišnji odmor isplatiti naknadu umjesto korištenja godišnjeg odmora. Naknada se određuje s razmjerno broju dana neiskorištenoga godišnjeg odmora. Također, sukladno odredbama članka 130. Zakona o radu, poslodavac je dužan u roku od petnaest dana od dana prestanka radnog odnosa radniku vratiti sve njegove isprave i primjerak odjave s obveznoga mirovinskog i zdravstvenog osiguranja te mu izdati potvrdu o vrsti poslova koje je obavljao i trajanju radnog odnosa. Bitno je naglasiti da poslodavac u takvoj potvrdi ne smije naznačiti ništa što bi radniku otežalo sklapanje novog ugovora o radu, bez obzira na način prestanka radnog odnosa.
MojPosao.net - Obveze poslodavca kada radnik prekine radni odnos http://www.moj-posao.net/Savjet/78012/Obveze-poslodavca-kada-radnik-prekine-radni-odnos/12/#ixzz5SDB2kFli