START - elektroničko pokretanje poslovanja

www.actarius.hr

info@actarius.hr

Koje su prednosti korištenja STARTA?

Usluga Vam omogućava pokretanje poslovanja iz vlastitog doma, 24 sata dnevno, kroz jedan elektronički postupak i u roku od svega nekoliko radnih dana. START omogućava prikupljanje podataka po načelu „samo jednom“ i njihovu razmjenu između institucija te donosi smanjenje troškova pokretanja poslovanja i stalnu informiranost o statusu Vašeg zahtjeva.

Pročitajte više / https://start.gov.hr/st/prednosti-koristenja.html

Što putem STARTA mogu obaviti?

Uz obvezan upis društva u sudski registar i Registar poslovnih subjekata (Državni zavod za statistiku) ili upis obrta u Obrtni registar i registar poreznih obveznika (Porezna uprava) te elektroničko plaćanje temeljnog kapitala i pristojbi, korisnik će moći odabrati i opcionalne usluge:

Koje preduvjete moram ispuniti kako bih koristio START?

Elektronička osobna iskaznica (eOI)

- Postupak aktivacije eOI može se provesti na stranici eid.hr/https://eid.hr/ gdje je dostupan i softverski paket za potpisno rješenje. - Kontrolu statusa certifikata na eOI možete izvršiti ovdje / https://www.eid.hr/hr/provjera-statusa-certifikata FinaCertRDC certifikat na QSCD kripto uređaju - Postupak preuzimanja Fininih certifikata i programska podrška dostupni su ovdje / https://www.fina.hr/programska-podrska-i-preuzimanje-certifikata

Izvor: Start (gov.hr)