**Prijava promjena - Udruga** www.actarius.hr info@actarius.hr **Prijava promjena** **Za prijavu promjena potrebno je podnijeti zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske** Osoba ovlaštena za zastupanje udruge dužna je nadležnom upravnom tijelu podnijeti zahtjev za upis promjena u Registar udruga koje se odnose na: * statut * naziv * ciljeve i djelatnosti * sjedište i adresu sjedišta * izbor osoba ovlaštenih za zastupanje, neovisno o tome radi li se o osobama iz prethodnog mandata * izbor i opoziv likvidatora * prestanak postojanja udruge. Za prijavu promjena potrebni su: * zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske * odluka o promjeni * zapisnik o radu tijela udruge koje je po statutu nadležno za donošenje odluke zbog koje se traži upis promjene u Registar udruga * novi statut ili njegove izmjene i dopune (ako je predmet upisa bila promjena statuta) * preslika osobne iskaznice ili putovnice osoba ovlaštenih za zastupanje, odnosno likvidatora (ako je predmet upisa bila promjena osoba ovlaštenih za zastupanje) * upravna pristojba u iznosu od 35 kuna državnih biljega po Tar. br. 2. Uredbe o tarifi upravnih pristojbi (NN 08/17). Zahtjev za upis promjena u Registar udruga Republike Hrvatske nalazi se na stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave __Obrazac zahtjeva za upis promjena u Registar udruga__https://mpu.gov.hr/UserDocsImages/MURH-%20arhiva/Istaknute%20teme/Obrazac%20broj%203.doc Zahtjev za upis u Registar udruga odnosno zahtjev za upis promjena u Registar udruga podnosi se u dva istovjetna primjerka. Zahtjev je moguće popuniti i preko elektroničkog obrasca na stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave Upis promjena u Registar udruga O upisu promjena u Registar udruga nadležno upravno tijelo donosi rješenje. Uz rješenje, udruzi će se dostaviti i primjerak ovjerenoga novog statuta ili izmjena i dopuna statuta ako je predmet upisa bila promjena statuta. Udruga ne smije u pravnom prometu postupati po promjenama niti koristiti podatke o promjenama prije nego što su upisani u Registar udruga i o tome doneseno rješenje nadležnog upravnog tijela. **Prijava promjena u Registru neprofitnih organizacija** Osoba ovlaštena za zastupanje udruge dužna je, nakon dobivenog rješenja o upisu promjena u Registru udruga, u roku od sedam radnih dana o promjenama obavijestiti Ministarstvo financija putem obrasca Promjene u Registru neprofitnih organizacija kako bi se promjena podataka provela i u Registru neprofitnih organizacija. Obrazac RNO-P u elektroničkom obliku možete pronaći na stranicama Ministarstva financija. Ministarstvu financija potrebno je prijaviti sljedeće promjene: OPĆI PODACI * Naziv neprofitne organizacije * Skraćeni naziv neprofitne organizacije * Broj organizacijskih dijelova * Adresa sjedišta * Poštanski broj * Mjesto/država * Šifra djelatnosti * Račun * Statistička oznaka grada/općine * Osoba za kontakt * Statistička oznaka županije * Telefon * Faks * e-mail * Web stranica PODACI O OSOBAMA OVLAŠTENIM ZA ZASTUPANJE * Ime i prezime * OIB PODACI ZA BAZU FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA * Obveza vođenja dvojnog knjigovodstva * Obveza vođenja jednostavnog knjigovodstva **Registar neprofitnih organizacija.** Ispunjen i ovjeren obrazac dostavljate poštom na adresu: Ministarstvo financija Služba za državno računovodstvo i računovodstvo neprofitnih organizacija Katančićeva 5 10 000 Zagreb. Izvor: Središnji državni portal - Prijava promjena (gov.hr)